Zobrazení kalendáře
V systémovém kalendáři můžete sledovat, vytvářet a rušit aktivity, které jsou k vám přiřazené, a to například hovory, schůzky, úkoly nebo také pozvánky. Kalendář lze zobrazit i jako dashlet ve vašem dashboardu
1) V levém panelu klikněte levým tlačítkem myši na nápis „Kalendář“ („Aktivity“ -> „Kalendář“).
2) Zobrazí se vám nová stránka s kalendářem, který obsahuje vaše události. Nad kalendářem můžete vidět tlačítka s nápisy „Den“, „Týden“, „Měsíc“, „Rok“. Po kliknutí myší na jedno z těchto tlačítek se vám kalendář změní do formátu, který odpovídá nápisu daného tlačítka. Pokud tedy kliknete na tlačítko „Týden“ zobrazí se vám kalendář pro 7 dní v týdnu obsahující dnešní den (ten je označen žlutým podbarvením).
Přečtěte si z této rubriky také další články
-
Jak telefonovat v SugarCRM | IPEX
-
Změna/zrušení existující aktivity
-
Přesun existujících aktivit pomocí kurzoru v kalendáři
-
Vytvoření nové aktivity v kalendáři
-
Změna nastavení kalendáře
-
Zobrazení kalendáře
-
Podmínky pro nastavení webové stránky jako dashboard
-
Změna rozložení existujícího dashboardu
-
Smazání existujícího dashboardu
-
Vytvoření nového dashboardu
-
Změna umístění dashletu
-
Smazání / znovu načtení / editace existujícího dashletu v dashboardu
-
Přidání nového dashletu do dashboardu
-
Nastavení ACMARK Outlook pluginu
-
Security groups – rozšířené nastavení práv
-
Vyhledávání v modulu
-
Globální vyhledávání v CRM
-
Založení aktivity z modulu firmy
-
Založení příležitosti z modulu firmy
-
Založeni kontaktu z firmy
-
Odeslání emailové zprávy z firmy
-
Resetovat heslo nebo obnovit původní nastavení uživatele
-
Smazání uživatele
-
Editace uživatele
-
Založení nového uživatele
-
Založení firmy v CRM
-
Nastavení odchozí pošty