Odeslání emailové zprávy z firmy
Při odeslání emailu z firmy se automaticky vytvoří relace mezi firmou a odesílanou zprávou. Relaci lze ručně změnit a není tedy podmínkou, že odeslaný email musí být přiřazen právě ke konkrétní firmě.
1) Klikněte v levém panelu na nápis „Firmy“ („Adresáře“ -> „Firmy“).
2) Zobrazí se vám seznam uložených firem v systému. Zvolte firmu, u které si přejete nový kontakt vytvořit a klikněte levým tlačítkem myši na její název.
3) Nacházíte se stránce s detailními informacemi pro zvolenou firmu. Pod hlavním formulářem s informacemi se nachází panely, které označují relaci s dalšími moduly (například „Aktivity“, „Historie“, „Dokumenty“ apod.). Vyhledejte panel s názvem „Aktivity“ a uvnitř tohoto panelu klikněte levým tlačítkem myši na nápis „Napsat e-mail“.
4) Zobrazí se vyskakovací okno pro odeslání emailové zprávy.
5) Pokud chcete zprávu uložit, pak klikněte na tlačítko „Uložit návrh“ v levém horním rohu.
6) Pro odeslání emailu klikněte na tlačítko „Odeslat“ v levém horním rohu vyskakovacího okna.
Přečtěte si z této rubriky také další články
-
Jak telefonovat v SugarCRM | IPEX
-
Změna/zrušení existující aktivity
-
Přesun existujících aktivit pomocí kurzoru v kalendáři
-
Vytvoření nové aktivity v kalendáři
-
Změna nastavení kalendáře
-
Zobrazení kalendáře
-
Podmínky pro nastavení webové stránky jako dashboard
-
Změna rozložení existujícího dashboardu
-
Smazání existujícího dashboardu
-
Vytvoření nového dashboardu
-
Změna umístění dashletu
-
Smazání / znovu načtení / editace existujícího dashletu v dashboardu
-
Přidání nového dashletu do dashboardu
-
Nastavení ACMARK Outlook pluginu
-
Security groups – rozšířené nastavení práv
-
Vyhledávání v modulu
-
Globální vyhledávání v CRM
-
Založení aktivity z modulu firmy
-
Založení příležitosti z modulu firmy
-
Založeni kontaktu z firmy
-
Odeslání emailové zprávy z firmy
-
Resetovat heslo nebo obnovit původní nastavení uživatele
-
Smazání uživatele
-
Editace uživatele
-
Založení nového uživatele
-
Založení firmy v CRM
-
Nastavení odchozí pošty