Resetovat heslo nebo obnovit původní nastavení uživatele
Následující text vám ukáže, jak postupovat při resetování hesla uživatele nebo obnovení nastavení uživatelského profilu v systému SugarCRM
1) Zobrazte si seznam uživatelů v systému. Zobrazíte si jej tak, že provedete krok 1-4 z postupu při vytvoření nového uživatele.
2) Najeďte myší na název uživatele, pro kterého chcete akci vykonat a klikněte levým tlačítkem.
3) Zobrazí se vám detailní přehled informací o uživateli. V pravé horní části stránky se nachází tlačítko s názvem „Resetovat heslo“, pokud chcete tuto akci vykonat, klikněte na něj levým tlačítkem myši. Pokud si přejete obnovit původní nastavená uživatele klikněte levým tlačítkem myši na tlačítko s názvem „Obnovit původní nastavení“.
Přečtěte si z této rubriky také další články
-
Jak telefonovat v SugarCRM | IPEX
-
Změna/zrušení existující aktivity
-
Přesun existujících aktivit pomocí kurzoru v kalendáři
-
Vytvoření nové aktivity v kalendáři
-
Změna nastavení kalendáře
-
Zobrazení kalendáře
-
Podmínky pro nastavení webové stránky jako dashboard
-
Změna rozložení existujícího dashboardu
-
Smazání existujícího dashboardu
-
Vytvoření nového dashboardu
-
Změna umístění dashletu
-
Smazání / znovu načtení / editace existujícího dashletu v dashboardu
-
Přidání nového dashletu do dashboardu
-
Nastavení ACMARK Outlook pluginu
-
Security groups – rozšířené nastavení práv
-
Vyhledávání v modulu
-
Globální vyhledávání v CRM
-
Založení aktivity z modulu firmy
-
Založení příležitosti z modulu firmy
-
Založeni kontaktu z firmy
-
Odeslání emailové zprávy z firmy
-
Resetovat heslo nebo obnovit původní nastavení uživatele
-
Smazání uživatele
-
Editace uživatele
-
Založení nového uživatele
-
Založení firmy v CRM
-
Nastavení odchozí pošty