Vytvoření nové aktivity v kalendáři
1) V levém panelu klikněte levým tlačítkem myši na nápis „Kalendář“ („Aktivity“ -> „Kalendář“).
2) Zobrazí se vám stránka s kalendářem obsahující vaše aktivity. Teď máte více možností, jak lze do něj vkládat nové záznamy.
3) Vytvoření nové aktivity:
a. Vytvoření záznamu z levého panelu:
i. Pod nápisem „Kalendář“, který jste v kroku 1 označili se vám objeví možnosti „Naplánovat schůzku“, „Naplánovat hovor“, „Přidat úkol“. Vyberte si požadovanou akci a klikněte na zvolený nápis levým tlačítkem myši.
ii. Ať už jste zvolili jakoukoliv možnost z přechozího kroku, otevře se vám nová stránka s formulářem pro vyplnění informací o dané aktivitě. Pole označená červeným křížkem jsou povinná a je tedy nutné je vyplnit.
iii. Po vyplnění informací uložte záznam pomocí zeleného tlačítka s nápisem „Ulož“ v pravé horní části stránky.
iv. Po uložení se vám vytvořená událost zobrazí ve vašem kalendáři.
b. Vytvoření záznamu z kalendáře:
i. Jako příklad bude vytvořena aktivita na další den tedy zítřek. Nad kalendářem klikněte levým tlačítkem myši na „Den“.
ii. Zobrazí se vám kalendář pro dnešní den s hodinami. Napravo nad (i pod) kalendářem se nachází nápis „Následující den“. Klikněte na něj levým tlačítkem myši.
iii. Zobrazí se vám kalendář pro následující den. V tomto dni chcete vytvořit novou aktivitu. Přejížděním myší po kalendáři se vám u myši zobrazuje čas. Vyberte si čas, ve kterém vytvoříte novou aktivitu (lze později měnit). Klikněte levým tlačítkem myši na zvolené místo.
iv. Objeví se vyskakovací okno pro rychlé vytvoření záznamu. Zde si zvolíte, o jakou aktivitu se jedná a vyplníte vstupní pole informacemi. Pro vytvoření aktivity kliknete levým tlačítkem myši na zelené tlačítko s nápisem „Uložit“.
v. Můžete vidět, že se v kalendáři nová aktivita opravdu objevila. Stejný způsob lze provézt i kdybyste místo formátu „Den“ zvolili jinou možnost (například „Měsíc“). Rozdíl je jen v tom, že pole „Počáteční datum“ se nebude lišit v hodinách, ale ve dnech.
Přečtěte si z této rubriky také další články
-
Jak telefonovat v SugarCRM | IPEX
-
Změna/zrušení existující aktivity
-
Přesun existujících aktivit pomocí kurzoru v kalendáři
-
Vytvoření nové aktivity v kalendáři
-
Změna nastavení kalendáře
-
Zobrazení kalendáře
-
Podmínky pro nastavení webové stránky jako dashboard
-
Změna rozložení existujícího dashboardu
-
Smazání existujícího dashboardu
-
Vytvoření nového dashboardu
-
Změna umístění dashletu
-
Smazání / znovu načtení / editace existujícího dashletu v dashboardu
-
Přidání nového dashletu do dashboardu
-
Nastavení ACMARK Outlook pluginu
-
Security groups – rozšířené nastavení práv
-
Vyhledávání v modulu
-
Globální vyhledávání v CRM
-
Založení aktivity z modulu firmy
-
Založení příležitosti z modulu firmy
-
Založeni kontaktu z firmy
-
Odeslání emailové zprávy z firmy
-
Resetovat heslo nebo obnovit původní nastavení uživatele
-
Smazání uživatele
-
Editace uživatele
-
Založení nového uživatele
-
Založení firmy v CRM
-
Nastavení odchozí pošty