Založení aktivity z modulu firmy
Založení aktivit – můžete vytvářet a rušit aktivity, které jsou k přiřazené k firmě, a to například hovory, schůzky, úkoly.
1) Klikněte v levém panelu na nápis „Firmy“ („Adresáře“ -> „Firmy“).
2) Zobrazí se vám seznam uložených firem v systému. Zvolte firmu, u které si přejete novou aktivitu vytvořit a klikněte levým tlačítkem myši na její název.
3) Nacházíte se stránce s detailními informacemi pro zvolenou firmu. Pod hlavním formulářem s informacemi se nachází panely, které označují relaci s dalšími moduly (například „Aktivity“, „Historie“, „Dokumenty“ apod). Vyhledejte panel „Aktivity“, ve kterém se nachází tlačítka s nápisy „Vytvořit úkol“, „Vytvořit schůzku“, „Vytvořit hovor“ a „Napsat e-mail“. Zvolte požadovanou aktivitu tak, že přejedete myší na požadovaný nápis a stiskněte levé tlačítko myši.
4) Pokud jste zvolili tlačítko s nápisem „Napsat e-mail“ otevře se vám nové okno, kde vyplníte informace potřebné pro odeslání zprávy a odešlete tlačítkem s nápisem „Odeslat“ umístěného v levém horním rohu otevřeného okna. Pokud jste zvolili jinou aktivitu otevře se vám stránka s formulářem pro vytvoření nové zvolené aktivity. Vyplníte pole informacemi o nové aktivitě a uložíte tyto data pomocí zeleného tlačítka s nápisem „Ulož“ umístěného v pravé horní části stránky.
5) Novou vytvořenou aktivitu (nebo odeslaný e-mail) můžete nalézt u firmy v panelu „Aktivity“. Pro kontrolu opět klikněte v levém panelu na nápis „Firmy“ („Adresáře“ -> „Firmy“). Vyberte firmu, u které jste aktivitu v předchozích krocích vytvořili a klikněte levým tlačítkem myši na její název. Vyhledejte panel s nápisem „Aktivity“ a uvnitř tohoto panelu se objevil nový vámi vytvořený záznam.
Přečtěte si z této rubriky také další články
-
Jak telefonovat v SugarCRM | IPEX
-
Změna/zrušení existující aktivity
-
Přesun existujících aktivit pomocí kurzoru v kalendáři
-
Vytvoření nové aktivity v kalendáři
-
Změna nastavení kalendáře
-
Zobrazení kalendáře
-
Podmínky pro nastavení webové stránky jako dashboard
-
Změna rozložení existujícího dashboardu
-
Smazání existujícího dashboardu
-
Vytvoření nového dashboardu
-
Změna umístění dashletu
-
Smazání / znovu načtení / editace existujícího dashletu v dashboardu
-
Přidání nového dashletu do dashboardu
-
Nastavení ACMARK Outlook pluginu
-
Security groups – rozšířené nastavení práv
-
Vyhledávání v modulu
-
Globální vyhledávání v CRM
-
Založení aktivity z modulu firmy
-
Založení příležitosti z modulu firmy
-
Založeni kontaktu z firmy
-
Odeslání emailové zprávy z firmy
-
Resetovat heslo nebo obnovit původní nastavení uživatele
-
Smazání uživatele
-
Editace uživatele
-
Založení nového uživatele
-
Založení firmy v CRM
-
Nastavení odchozí pošty