Založení firmy v CRM
Díky funkci pro načítání informací o firmách ze systému ARES (administrativní registr ekonomických subjektů) je založení nového záznamu pro firmy jednoduchou a rychlou záležitostí. SystémCRM načítá informace o firmě podle názvu nebo IČ (identifikační číslo) firmy. Další funkcí je ISIR (insolvenční rejstřík), která kontroluje, zda je firma v insolvečním rejstříku. Následující postup vám ukáže, jak tyto funkce použít.
1) Klikněte v levém panelu na nápis „Vytvořit firmu“ („Adresáře“ -> „Firmy“ -> „Vytvořit firmu“).
2) Zobrazí se vám formulář obsahující pole pro vyplnění. Pro využití funkce ARES vyplňte pole „Název“ nebo „IČ“ firmy a klikněte levým tlačítkem myši na tlačítko s nápisem „Načti z ARESu“ hned vedle vámi vyplněného pole.
3) Tato funkce ve formuláři automaticky vyplní několik dalších polí.
4) Pole označené červenou hvězdičkou jsou povinné a musí být vyplněné.
5) Pokud firma má vyplněné pole „DIČ“ (daňové identifikační číslo) je možné jej zkontrolovat pomocí tlačítka „Kontrola DIČ”. Můžete také zkontrolovat, zda není firma v rejstříku nespolehlivých plátců DPH tak, že kliknete levým tlačítkem na myši na tlačítko s nápisem „Neplátce DPH?“.
6) Systém vám také nabízí funkci pro zkontrolování zadané adresy firmy. Tato funkce zkontroluje, jestli je adresa opravdové místo a zda existuje. Zkontrolování adresy můžete provézt tlačítkem umístěným vedle pole „Ulice“.
7) Další užitečnou funkcí je ISIR. Tato funkce vám zkontroluje, jestli je firma zapsaná v insolvečním rejstříků. Pro použití této funkce musíte nejprve vyplnit pole „IČ“ a poté přejet myší na tlačítko s nápisem „ISIR“ a kliknout levým. Poté se vám zobrazí vyskakovací okno s výsledkem hledání. Tyto údaje jsou dále uloženy na kartě „ISIR & DPH“.
8) Jakmile vyplníte pole a budete chtít firmu uložit do systému přejedete myší na zelené tlačítko s nápisem „Ulož“ umístěné v pravé horní části stránky a kliknete levým tlačítkem myši. Poté je vytvořena nová firma s informacemi, které jste doplnili do formuláře.
Přečtěte si z této rubriky také další články
-
Jak telefonovat v SugarCRM | IPEX
-
Změna/zrušení existující aktivity
-
Přesun existujících aktivit pomocí kurzoru v kalendáři
-
Vytvoření nové aktivity v kalendáři
-
Změna nastavení kalendáře
-
Zobrazení kalendáře
-
Podmínky pro nastavení webové stránky jako dashboard
-
Změna rozložení existujícího dashboardu
-
Smazání existujícího dashboardu
-
Vytvoření nového dashboardu
-
Změna umístění dashletu
-
Smazání / znovu načtení / editace existujícího dashletu v dashboardu
-
Přidání nového dashletu do dashboardu
-
Nastavení ACMARK Outlook pluginu
-
Security groups – rozšířené nastavení práv
-
Vyhledávání v modulu
-
Globální vyhledávání v CRM
-
Založení aktivity z modulu firmy
-
Založení příležitosti z modulu firmy
-
Založeni kontaktu z firmy
-
Odeslání emailové zprávy z firmy
-
Resetovat heslo nebo obnovit původní nastavení uživatele
-
Smazání uživatele
-
Editace uživatele
-
Založení nového uživatele
-
Založení firmy v CRM
-
Nastavení odchozí pošty