1)       Najeďte myší v pravém horním rohu stránky na své jméno s ikonkou označující přihlášeného uživatele.

US new 1

2)       Zobrazí se vám rozevírací nabídka, ve které najdete nápis „Admin“. Přejeďte na něj myší a klikněte levým tlačítkem.

US new 2

3)       Po rozkliknutí se vám načte stránka s administrací. Hned první panel s názvem „Uživatelé“ obsahuje odkaz „Správa uživatelů“. Přejeďte na tento nápis myší a klikněte levým tlačítkem.

US new 3

4)       Po načtení stránky se vám zobrazí seznam již existujících uživatelů ve vašem systému. Pro přidání nového jsou vám k dispozici dvě tlačítka s názvem „Nový uživatel“. Vyberte si jedno a klikněte na něj levým tlačítkem na myši.

US new 4

5)       Zobrazí se vám formulář, ve kterém vyplníte údaje pro nového uživatele. Pole označená červenou hvězdičkou jsou povinná.

6)       Jakmile máte vyplněné údaje k novému uživateli je potřeba tyto data uložit. K tomu slouží zelené tlačítko s názvem „Uložit“ v pravé horní části stránky.

US new 5

7)        Po uložení se vám zobrazí informace „Bylo odesláno vygenerované heslo na uživatele“. Na email, který jste zadali u nového uživatele bylo vygenerováno nové heslo pro přihlášení do systému CRM