Velmi často se účastníme výběrových řízení na systém.

Většina klientů vybírá systém podle toho jaké mají funkcionality a hodnotí jestli je tlačítko napravo nebo nalevo a jestli jde kopírovat nebo exportovat atp.

My z praxe, ale víme, že většina konkurenceschopných systémů je hodně funkcionalitami podobná a tudíž je prakticky jedno jaký systém implementujete…

Jak se tedy má klient orientovat?

V podstatě podle Dodavatele a jeho atributů:

  • jak je Vám sympatický,
  • má vlastní názor a dokáže Vám něco nového přinést,
  • jak je ochoten a umí dělat změny v systému a
  • kolik změny budou obecně stát.

Proč si to myslíme?

  • Když Vám bude někdo nesympatický tak s ním nechce nikdo komunikovat a nikam se systém nepohne.
  • Dodavatel, který nemá vlastní názor nemá většinou ani zkušenosti. Takovému je potřeba se vyhnout neboť nic zajímavého nenabídne a nedokáže Vás jako klienta usměrnit.
  • Když Dodavatel nebude chtít nebo umět dělat na systému úpravy tak jej nedonutíte ani penězi. A v podstatě schopnost a možnost úpravy, změny systému je pro Klienta klíčová neboť i svět se kolem nás mění…
  • Když na to nebudete mít Peníze tak Vám bude i sebelepší systém na nic. Máme klienta, který si objednal systém u konkurenta, na který neměl nebo spíš nebyl ochoten za něj platit požadované obnosy, tak po několika měsících systém měnil.

 

Poznámka: jsou také jiné parametry jako platforma, cena atp.