Systém není jen software

Rádi pro Vás uděláme jakékoliv úpravy systému a poradíme jak jej používat a jsme v tom dobří.

1

Analýza a Návrh řešení
služby

Všechny námi dodané řešení a komponenty jsme schopni upravit dle potřeby zákazníka!

Vše začíná od:

  • Analýzy a konzultace – jsou základním stavebním kamenem celé implementace jakéhokoliv systému, které rozhodují o tom, co se zjistí a jak se následně odvíjí návrh řešení nebo strategie.
  • Návrhy řešení  – na základě analýz jsou navrhována řešení, které vždy konzultujeme s klientem. Nevytváříme projekty do „šuplíku“.
 
2

Metodiky práce
služby

Většina klientů vybírá a posuzuje systém podle jejich funkcionalit! Bohužel zapomíná na to, že je potřeba se zaměřit na to jak tyto funkcionality využít ve svůj prospěch.

Zde je nenahraditelná role zkušeného implementátora, který je schopen klientovi poskytnout kvalitní metodiku jak se systémem pracovat a jeho funkce proměnit ve výhodu oproti konkurenci.

Naši pracovníci mají zkušenosti z různých oborů a implementací a proto nabízíme metodiky jak systém používat jako součást naší implementoace.

 
3

Vývoj aplikací a systémů
služby

Podle analýz a navrženého řešení provedeme vývoj včetně integrace na libovolné aplikace třetích stran.

Naše řešení vyvíjíme velmi často metodou postupného vývoje SCRUM, kdy má klient plnou kontrolu nad výsledným řešením.

 
4

Školení
služby

Jen Uživatelé prověří kvalitu vytvořené aplikace a dodaných metodik.

Proto klademe na školení velký důraz, protože pomocí něj předáváme uživatelům základní znalosti jak systém užívat.

 
5

Podpora
služby

Garantujeme rychlou a kvalitní podporu!

Je určena pro: vznášení nových požadavků, rady a konzultace uživatelů.

Máme vytvořený systém podpory:

  • Help – desk – pomocí emailu a helpdesk systému nebo
  • Hot – line – pomocí telefonu.

Podporu poskytujeme v režimech:

  • 8 hod x 5 dní nebo
  • 24 hod x 7 dní

dle potřeby klienta.